29 Şubat 2012 Çarşamba

Hem oyle hem boyle :((

dusundukce dusunuyorum...
yazmak iyi geliyor bana... Kendimi daha iyi anlatabiliyorum. Daha net olabiliyorum...
Bazi seyler duzelmeye basladi hayatimda ... Gectigimiz hafta yeni yeni hayatima giren bir sey de ayni hizla cikti.
Neyse ki guzel seyler de oluyor da moralim dengelenebiliyor.
Umutsuzum....
Umutsuz, gucsuz olmak istemiyorum ama oyle.
Sanki gerceklesmesini istedigim seylerin onunde asla yikilmayacak bir duvar var.
Ki bu duvar benim mutlulugumu da engelliyor.
Nankor olmak istemem. Cok buyuk dertlerim yok sukurler olsun ki. Ama surekli kafama taktigim, olmasini istedigim seyler de hep bu duvarin arkasinda ne yazik ki...
Interneti ve paylasim sitelerini yakindan takip eden ve cogunda da profili olan biri olarak dun aksam gecen sene bu zamanlarda neler yazdigima bakayim dedim. Gordugum seylere hem sasirdim hem de sasirmadim aslinda. Nerdeyse bugun kurdugum cumlelere yakin cumleler ve olaylar. Son 1-2 senedir hayatimda degisiklikler olmasina ragmen o duvarin arkasindaki konular sanki korunuyormuscasina ayni kalmis. Bugun ne hissediyorsam gecen sene ve ondan onceki sene de ayni seyleri dusunmusum, hissetmisim, istemisim. Ve o gunden beri olmamis olmamis olmamis.
Olmayacak mi ? Umarim boyle bir ihtimal dahi yoktur. Olmali olmali olmali :))
Boyle iste...
Hem umutluyum hem umutsuzum...

Hiç yorum yok: