20 Eylül 2010 Pazartesi

Duyduk Duymadık Demeyin !!!!


Duyduk duymadık demeyin sayın seyirciler :) Takipçileri zaten bilir ama dalgınlığına gelen,haberi olmayanlara ben hatırlatayım. Eylül ayıyla birlikte tiyatro sezonu açılmış bulunmaktadır :) Meraklıları şu adresten ulaşabilir. http://www.ibb.gov.tr/sites/sehirtiyatrolari/tr-TR/Sayfalar/Anasayfa.aspx


Ben dün akşam Yaz Oyunları adı altında Harbiye Açık Hava Tiyatrosu'nda Lüküs Hayat'ı izledim.İlk kez açık havada tiyatro izleme fırsatım oldu. Güzel bir duygu gerçekten.Yaklaşık 4.500 kişi olduğunu söylediler. Oyuncular müthişti. Özellikle Zihni Göktay'a maşallah diyorum.Süperdi. Gidin mutlaka izleyin,izlettirin.Tekrar tekrar :) Çoook eğlenceli,eskimeyecek bir oyun. Güncel olaylara laf atışlar da mükemmeldi :)

Yukardaki adresten tüm oyunlar hakkında bilgi edinebilirisiniz.Sanırım diğer oyunlar da Ekim'den itibaren sahnelenmeye başlayacak.

Hiç yorum yok: