23 Nisan 2010 Cuma

Sıkıntı varsa çözümü de var :)


Ço...ok yoğun bir Şubat-Mart ve Nisan ayı geçirdikten sonra nihayet bloga bakabildim. 3 aydır hesabıma bile girmiyordum.Çünkü girsem çıkamayacağımı biliyordum.En son şubat ayında girmişim bloga ve 2 yazı yazmışım. O günden beri başımı kaşıyacak vaktim yoktu her gün dolu dolu geçti. Yazacak şeyler de vardı ama zamanaşımına uğradı bir çoğu ne yazık ki:(

Neyse ki o günler geçti ama sadece 1 aylığına. O zamana kadar da buralarda olmaya ,yorumlar yapmaya çalışacağım. Şu günlerde kendimi;kendime zaman ayırmaya, dinlenmeye,yarım kalanları tamamlamaya, arananları bulmaya ve sıkıntılarımı gidermeye adadım. Başlıkta da yazdığım gibi sıkıntı varsa çözümü de var. Eğer siz de sıkıntılı bir insansanız benim gibi ve ne yapacağınızı bilemiyorsanız umarım yardımcı olabilirim. Sıkıntıya tavsiyelerim şunlar :

- Film izlemeyi çok seven ve arşiv yapan biri olarak öncelikle şu son 3-4 ayda kaçırdığım bütün izlenmeye değer filmleri izlemeye çalışıyorum. Tabii ki hepsini izlemek için vaktim yok ama unutmamak için elimin altında olmalarını sağlıyorum :) Bir gün hepsini izleyeceğimi umuyorum :) Ayrıca çok eski siyah beyaz filmleri de buldukça izliyorum.Çok güzeller.

-Şu aralar yarım kalan kitapları bitirmeye çalışıyorum. Aynı anda bir kaç kitap okuyorum. Aslında eskiden hepsi bitmiş olurdu ama şu aralar biraz savdım ve şimdi tamamlamak için uğraşıyorum. Kısacası bol bol kitap okuyorum. Gerçekten beyin dinlendiriyor.

-Kitabevlerinin yeri ayrı ama şu aralar biraz da internetten kitap siparişi vermeye başladım. Kitabevlerinde her zaman her kitabı bulmak mümkün olmuyor.Kitap siteleri bu anlamda çok işime yarıyor.Ayrıca gayet indirimli. Çok güzel kampanyalar da oluyor. Bazı sitelerde alışveriş yaptıkça puan da kazanabiliyorsunuz.

-Diğer bir alternatif havaların da düzelmesiyle birlikte yürüyüş yapmak olabilir. Ben yapamıyorum o ayrı :)

-İnternette yapılabilecek çok şey var. Sürekli yeni bir sosyal ağ moda oluyor. Şu sıra Twitter çok moda. Bir çok ünlü şarkıcı,gazeteci,yazar vs. burada güzel şeyler paylaşıyor. Ben de bir kısmını takip ediyorum.Kaçırdığım haberleri ordan bile öğrendiğim oldu.

Bunlar benim söyleyeceklerim ama ben bunlardan da sıkılacağımdan eminim.Yeni şeyler bulmak lazım. Önerisi olanların yorumlarını beklerim :))

2 yorum:

öykü dedi ki...

Kıtap ve fılm onerıne katılıyorum..
Bu arada gercekten cok uzun bır ara verdın
bı daha umarım o kadar uzak kalmazsın:)
sevgılerımle

Kadina Dair dedi ki...

teşekkürler öykü :)
umarım bir daha o kadar yoğun günler olmaz da ben de sık sık bir şeyler yazabilirim.