29 Aralık 2009 Salı

Resimler arasındaki farkları bulun bakalım !

Bir önceki yazımda bahsettiklerim üzerine artık yolda giderken hayvanlara daha çok dikkat etmeye başladım. Hayvanlar ve insanlar hakkında daha çok şeye dikkat eder oldum. Düşündükçe çok fazla benzerliğimiz olduğunu gördüm ve bir kısmını fotoğraflarla sunabildim yalnızca.

İlk fotoğraftaki duruma hepimiz defalarca şahit olmuşuzdur,üzülmüşüzdür,elimizden geldiğince belki de yardım etmişizdir. Malesef evi olmayan ya da evi olsa da dışardan bir şekilde yemek ihtiyacını karşılamak zorunda olan çok fazla insan var.

Aynı şekilde dışarda başı boş dolaşan, herhangi bir barınakta veya evde yaşamayan,sahipsiz çok fazla hayvan görüyoruz. Tıpkı 2.fotoğraftaki gibi.Aslında insanlar da hayvanlar da bir hayat mücadelesi içinde. Bir şekilde bir yerde yaşama ve yemek yiyebilme ihtiyacı içindeler. Sadece insanlar düşünebiliyor. Tek fark bu.



3. fotoğraf beni hem güldürdü hem düşündürdü. Tıpkı insanlar gibi onlar da.Eğer durumun iyiyse koltukta oturursun,değilse betonda yatarsın. Bu evin köpeği/kedisi olup özel mamalarla beslenirsin ya da dışarda kendine yiyecek ararsın.






4. fotoğraf aslında tamamen bir önceki yazıyla ilgili. Yoldaki kazaları hepimiz görüyoruz,duyuyoruz ya da bir şekilde haberimiz oluyor.Fotoğraftaki köpek yerinde bir insan da olabilirdi ki olmayacak bir şey değil. Bu fotoğrafta köpek çaresiz bir şekilde diğer köpeğin yanına gitmiş. Bu durumda insanlar da aynı bu şekilde davranıyor zaten hemen yardım etmeye çalışıyorlar. Bu köpek burada çaresiz. İnsan olsa burada ambulans çağırabilir.

Aslında şöyle bir baktığımızda hayvanlarla insanların birbirine ne kadar benzediklerini daha iyi görüyoruz. Onlardan tek farkımız düşünebilmemizken; aramızda onlarca benzerlik bulabiliriz. Hayvanlara insanlara herkese sahip çıkmamız dileğiyle...
Not: Fotoğraflar internetten alınmıştır.






1 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili lovesim mutlu yıllar. Güzel günler yanından hiç ayırmasın.