22 Nisan 2009 Çarşamba

Sen Benim Hiçbir Şeyimsin...



Aslında kopyala yapıştır yapmayı yani bana ait olmayan yazıları paylaşmayı sevmiyorum.Ama bu şiirin bendeki yeri ayrı. Umarım sizler de beğenirsiniz...




SEN BENiM HiÇBiR SEYiMSiN


Sen benim hiçbir seyimsin

Yazdiklarimdan çok daha az

Hiç kimse misin bilmem ki nesin

Lüzumundan fazla beyaz

Sen benim hiçbir seyimsin

Varligin yoklugun anlasilmaz


Galiba eski liman üzerindesin

Nasil karanligima bir yildiz olmak

Dudaklarinla cama çizdigin

En fazla sonbahar otellerinde

Üniversiteli bir kiz uykusu bulmak

Yalnizligi öldüresiye çirkin

Sabaha karsi öldüresiye korkak

Kulagi çabucak telefon zillerinde


Sen benim hiçbir seyimsin

Hiçbir sevismek yasamisligim

Henüz bos bir roman sahifesinde

Hiç kimse misin bilmem ki nesin

Ne çok çigliklarin silemedigi

Zaten yok bir tren penceresinde


Sen benim hiçbir seyimsin

Yabanci bir sarki gibi yarim

Yagmurlu bir agaç gibi islak

Hiç kimse misin bilmem ki nesin

Uykumun arasinda çagirdigim

Çocukluk sesinle aglayarak

Sen benim hiçbir seyimsin


ATILLA ILHAN

4 yorum:

khaos dedi ki...

Bu kadarmı olur..
Daha bugün bu şarkıyı dinledim ve bununla ilgili bişey yazmak istemiştim..
Yazmadım..

Çünkü baktım, hiçbişeyim olan o kadar çok insan varmış ki..

Yazamadım:)

Kadina Dair dedi ki...

teşekkürler yorum için .yazılara ilk yorum sizden geldi:)

bu şiir de benim için çok anlamlı. çünkü hiçbişeyim olan çok fazla insan var hayatımda:S

khaos dedi ki...

Her insan "ilk" olmayı sever ve ister..

"İlk" yazdığım için bende mutlu oldum şimdi:))

"Hiçbirşey"lerin bitip, "herşey" lerin çok olacağı günler dileği ile..

Kadina Dair dedi ki...

çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için:)